Wij zijn ons bewust dat kwaliteit een continu proces is! Regelmatige kwaliteitscontroles en evaluaties zorgen ervoor dat dit proces blijft stromen. Via het logboek en directe bereikbaarheid zorgen we voor het dagelijks contact tussen onze medewerkers en aanspreekpartner. Het juist instrueren van medewerkers en goede begeleiding vormen belangrijke peilers van het kwaliteitsbeleid binnen Allure.
Onze medewerkers zorgen voor uitvoering én kwaliteit van de afgesproken werkzaamheden. Dit bereiken we door een goede instructie, opleiding en motivatie. Tijdens frequent overleg en naar aanleiding van kwaliteitsmetingen op de werkplek vindt waar nodig bijsturing plaats. Hiervoor hanteert Allure schoonmaak het Dagelijks Kontrole Systeem (DKS).
Voor ons het meest belangrijk is hoe de opdrachtgever het resultaat van onze werkzaamheden ervaart. Daarom houden we regelmatig overleg met de opdrachtgever om aandachtspunten te inventariseren en eventuele problemen en klachten op te lossen.
Dagelijks Kontrole Systeem
Wij doen er alles aan om klachten vóór te zijn. De kwaliteit van het schoonmaakwerk controleren we met behulp van ons Dagelijks Kontrole Systeem. Dit systeem bestaat uit het herkennen van vuilsoorten, vuilbeoordelingscriteria en een eenvoudige administratieve rapportage. Fouten kunnen we dan ook onmiddellijk herstellen.
Logboeksysteem
In het logboek kan de beheerder korte opmerkingen of instructies schrijven voor de medewerkers. Hiermee kan zo heel makkelijk worden aangestuurd. Dit logboek dient als controle- en communicatiemiddel voor onze klanten en ons schoonmaakbedrijf. Bij de start van een schoonmaakovereenkomst wordt op iedere locatie een logboek neergelegd en voor aanvang van de werkzaamheden wordt gekeken of er opmerkingen in vermeld staan. Andersom kan ook het geval zijn: als iets opvalt, vragen zijn of niet alle werkzaamheden volgens het werkprogramma uitgevoerd konden worden, dan wordt dit door onze schoonmaakmedewerkers vermeld. In het logboek kunt u ook onze gegevens, afspraken, schoonmaakprogramma, beheersysteem en bezoek/controleformulieren terugvinden.
Klanttevredenheidsonderzoek
Jaarlijks houdt Allure klanttevredenheidsonderzoeken onder haar klanten om continu haar kwaliteit meetbaar te maken en deze waar mogelijk te optimaliseren.
Zorg en aandacht voor de panden en het inventaris van onze klanten staat bij ons centraal.