Hygiëne met de kracht van kleur:

Anneke Pouw 21-09-2019 3228 keer bekeken

Kleur: we zien het overal om ons heen, maar wist u dat kleur ook invloed heeft op onze stemming en gedrag? Zo kan kleur ook een positieve invloed hebben op het wassen van de handen na toiletbezoek. De bekende kleurenpsychologe Angela Wright selecteerde de kleuren voor de nieuwe hygiëneproductlijn Signature COLOUR van Initial.


https://gallery.mailchimp.com/ab09d89922623b97589b0a08f/images/f44e3af4-9711-49e3-bd4b-865440cc4dbe.jpg


Iedere gekozen kleur heeft een eigen positieve werking en beïnvloedt de stemming en het gedrag van uw medewerkers en klanten. Zo wekt rood energie op, een goede kleur dus om uw werknemers en klanten enthousiast te maken. Turkoois doet denken aan de oceaan: deze frisse, zuivere kleur stimuleert hygiëne.

https://gallery.mailchimp.com/2da183b7b4c969ee1d96334b0/images/376971b0-d6c0-4b8d-8278-9f38c742905a.png

Klik hier om alle kleuren te ontdekken

 

 

 

 

https://gallery.mailchimp.com/ab09d89922623b97589b0a08f/images/d9274936-0b6d-4f88-a6da-dea2e97bbf4b.jpg

Laat de kleuren voor uw bedrijf spreken


Initial heeft in totaal 9 kleuren in de Signature COLOUR range.
Uit dit palet kunt u de kleur kiezen die het best bij uw organisatie past. Met de Signature COLOUR range profiteert u van de kracht van kleur en zet u mensen aan tot betere handhygiëne. 

Resultaten die u mag verwachten met de Signature COLOUR Range zijn: minder ziekteverzuim, hogere medewerkers-tevredenheid, betere werkprestatie en een positieve invloed op bezoekers. Voor welke kleur kiest u?

Cookie-instellingen